Buss.

Idag har varit en sådan dag då jag har varit lite sur/arg/tjurig/ osv, men den som faktiskt förgyllde min dag lite idag var Busschauffören. Det todde jag aldrig skulle ända, på en buss mot Sannarp 09.20. aldrig i hela mitt liv. Inte där. Inte en busschaufför och speciellt inte en busschaufför på 50 bussen. Men iaf. Han tog sin mikrofon i bussen, och frågade om alla hörde honom (ganska full buss). Sen sa han:
- Jo jag tänkte att jag skull lära er en sak.
        (Alla trodde nog han skulle säga åt oss att det går en 53a till sannarp som man måste ta)
- I morse kom det fram en 6-åring (tror jag det var han sa) till mig och frågade om jag visste vart hajarna lär sig engelska. Jag svarade då Nej.
- Jo i Highschool (Hajskool svenskt uttalat/stavat.)
Hahaha Sen var det inget mer med det. Men det var ändå så att det förgyllde lite, för dom är alltid så tjuriga på 50 bussen och jag blev lite gladare. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0