Tisdag

Idag tänkte jag att jag skulle vara duktig och åka till skolan tidigt, trots att jag inte börjar förrens 10 i 10 (jag hade glömt busskortet hos jonte och är för snål för att betala buss). Nu har jag suttit här i snart två timmar ( i skolan alltså) och under dom två timmarnahar jag gjort klart vårt projektarbete i matten (en liten uppgift bara) och kommit fram till att jag inte alls börjar 10 i 10, eller jo egentligen gör jag det, men då har vi etik och livsfrågor, o ska kolla på en film jag redan sett hemma, sen har vi mat, sen matte då vi typ antagligen bara ska lämna in uppgiften, sen har vi svenska som ingen ska gå på, sen har jag håla till halv fyra. Alltså börjar jag egentligen halv 4. Vad gör jag då här 10 över 8 !?!?!?!?
'
Ska se om jag kan åka hem nu istället och komma tillbaka senare eller något, har ändå inte det jag behöver plugga med här. Skit också.
Nu ska jag prata med Oskar.
Tjohej

Kommentarer
Postat av: hahahha

pucko. sa måns ;)

2008-12-16 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0