Godmorgon!

Har precis kommit hem ifrån min Älsklings favorit Jonatan. Ville inte åka därifrån på långa vägar, men skolan kallar och jag var tvungen att ta den tidiga bussen ifårn honom som går ungefär 06:50 utanför hans dörr och som tillslut stannar på Kärleken ungefär 07:30 efter ett byte av buss i Kvibille. Men det går. Han börjar inte förrens 11:55 den lilla grisen så tyckte det var lite synd att han skulle behöva gå upp och skjutsa in mig till stan, allt för att få sova max en halvtimma mer. Han är snäll <3 Så nu sitter jag här. Hela huset sover utom mamma som ska till stockholm med Christin för att ikväll gå på My Fair Lady och imorgon shoppa och kolla på Magnus Uggla m.fl. Jag är aningen avundsjuk. Och allt detta för att Cristin bjudit henne på det, vet inte om det är för att Mamma fyllt år eller om det är för att Christin fyllt år. Hon brukar bjuda med oss, antingen ut på middag, eller när hon fyllde 60/65 så åkte mamma och pappa med henne till Wien. Lyx. Haha. Christin är snäll hon.,

Idag har vi muntliga i nationella Svenska. Men jag mådde så dåligt igår när jag skulle skriva mitt tal, eller mådde dåligt hela dagen, så jag skrev inte så mycket på talet då. Men tror ändå inte jag ska göra idag, Men det löser sig. Jag fixar den strax.

Idag har jag smått ont i huvudet och det är jobbigt. Sticker som knivar in i pannan. Idag igen. Vill inte gå till skolan, men får se hur det blir.

Nu ska jag äta en god frukost med min mamma och Lillasyster som precis vaknat. Jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0