Hem

Sitter ensam kvar uppe. Lisa är nog vaken med. Har skrivit upp det sista jag behöver veta imorgon. Bokningsreferens, flygtider o busstider. Ska komma ihåg att ta Lisas nummer imorgon med. Inte glömma.
Flyger hem imorgonbitti som sagt. 06.50 lämnar flyget Stavanger och landar i Oslo 07.40. Oslo till köpenhamn går 08.40 o landar 09.50. Greit. Betyder att jag ska ta flygbussen 05.05 härifrån, vilket i sin tur betyder upp vid 03.45 senast. Dusch o sista packningen gäller då. Är så gott som klar men finns alltid lite som inte kan läggas ner  förrens precis innan.  Julklapparna tog upp det mesta av min resväska, men lyckades tillslut klämma i lite kläder o min necessär. Good good. Hoppas jag inte har glömt något. Tror inte det. Resonerar som så att Maja har det mesta som jag kan behöva när jag är hemma :) Borde väl sova nu egentligen, ska ju upp om 3,5 timmar. Måste duscha. De andra tre små barnen har ju tagit slut på varmvattnet så förhoppningsvis är det lite varmare inatt. Haha. Förövrigt så är här så mysigt nu. Ca 10 cm snö, kallt o stjärnklart. Älskar våran fint pyntade lägenhet, vår grymt fina gran o vår sjukt härliga utsikt. Jag gillat. Men ska bli gött o komma hem till lilla Halmstad med. Stallet är nummer ett på min lista. Kanske kan komma dit en sväng redan imorgon, men jag tvivlar lite på det. Vi får se. Först o främst får vi väl se om vi kommer så långt. Tur vi är fyra som annars får fira jul i Oslo. Även om vi flyger olika tider på dygnet. Lisa blir hämtad i Köpenhamn, så då får jag vänta där en timma o sen få skjuts hem. Låter som en bra idé :) Fick låna hörlurar idag så det blir att ladda datorn så kan jag kolla lite film.
Ah. Vill vara hemma nuu. Även om här är mysigt. Men men. Nu ska jag försöka sova. Även om det inte är roligt att sova själv :/ Det får gå. :)
Satt på msn häromdagen. Blev kaos när jag pratade med två personer o båda börjar prata vissa saker. Litte halvkänsligt, jobbigt, roligt, spännande, osv att lyssna på. Haha säger jag bara. Men jag kan ju egentligen bara tacka o ta emot. Har ju hört bra kritik från flera, så jahg får väl ta det positiv. Hehehe. FUnny funny. Nu ska jag sluta babbla massa skit. Gå o borsta tänderna o försöka få någon timmas sömn.
Natti natti unt wish me good luck! Vill verkligen komma hem imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas inte dina föräldrar eller släktingar läser din blogg. var riiiktigt uppenbart hur och vad du snackade om med dom där två killarna på msn ;)

2010-12-28 @ 23:39:09
Postat av: Mimmie

Emh. Ursäkta. Men jag har inte skrivit att det är två killar jag har pratat med på msn. Och Du har ingen anledning i att lägga dig i mitt liv längre, så hade det varit det så spelar det ingen roll!

2010-12-29 @ 00:16:25
URL: http://mimmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0