Måndag

Min favoritparfym. Ah vad man halft dör när man känner den. En kille kom in på jobbet idag med den. Gick förbi honom några gånger o bara åååh. Gick o sniffade efter honom, men diskret. Gosch. Att man kan dras till en parfym så. :) Men det kommer många minnen med. Men men. Gott luktade han iaf.

Imorgon ska jag tydligen förmodligen skriva in mig på Elixia. Börja träna. Jag kommer dö. Är så sjukt otränad. Ska både bli kul o läskigt. Skönt o bli lite mer vältränad, men hemskt o se hur otränad man är. Äh. Lika bra o köra på.

Och att man aldrig lär sig o slutar hoppas. Haha. Fjantigt känns det ibland. Men ja. så är det väl. Lär väl aldrig sluta hoppas osv på sånna saker. Det visar sig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0