Och så var vi bara fyra.

Det börjar bli jul. Jag har så gott som alla julklappar klara. Skönt är det. Maja fixar det sista hemma tror jag.
Igår åkte Richi hem till Tyskland, och tidigt i morse åkte Emma o Louise till Halmstad. Så nu är vi fyra kvar. Känns redan tomt. Men dagen har gått ändå. Storstädning i vår lägenhet gjordes, efter att alla vaknat och de duktiga varit o tränat. Storstädningen var verkligen välbehövlig, och det tog inte allt för lång tid. Städning lite oftare i fortsättningen tror jag nog. Sen gick jag o Patrik på julklappsletande. Jag hittade 2 julklappar, bara en ifrån att ha hittat alla. Ska se om jag kan lyckas hitta den sista, från Helen o Lalle till Nellie. Inte hela världen om jag inte gör det. Patrik hittade en liten. Eller, en halv. Eller vad man ska kalla det.
Sedan har vi ätit krabbelurer. Gott var det och det tror jag alla tyckte.
Efter det mös vi bara lite, satt vid datorerna, någon gick o tränade för andra gången o bara satt o pratade, innan det blev filmtajm. The social network. Var ganska bra, En aning rörig o lite halvkrånglig, men ändå så att man förstod det mesta. Inte alltid lätt o hänga med om man inte har text under, men det går allt lättare. :)

Imorgon blir det jobb på Kilden. En seg dag med andra ord. Jag borde gå å träna innan med. Tror tillomed att jag ska görat. Gå/Jogga på rullbandet. My favorit. Nja. Men är inte så mycket jag annars kan göra själv eftersom jag inte vet hur något annat funkar typ. Gå lite på crossen typ. Kanske man borde. Eller om där går något lagom spinningpass innnan jag börjar jobba. Brukar gå ett vid 10 tiden. Äh. Vi får se. Börjar iaf jobba vid 12. 12-19. Vet inte vad jag ska äta imorgon. Måste äta något riktigt. Blir nog sallad till lunch på jobbet. Vi får se.

Igår var en lugn kväll. Liksom resterande helgen. Efter att Emma o Louise hade packat klart så blev Jag Emma o Philip rastlösa o bestämde oss för att vi skulle ut o gå. Vi kom ungefär 100 meter innan vi stannade på lekplatsen här utanför o hade snöbollskrig och sprang runt o lekte. Det var mys. Sen gick vi in efter en stund, var så satans kallt med vinden som blåste in från havet. Efter det blev det glass med varma hallon. Det var gott. Lite fotbollskrig blev det med. Sen spelade vi kort en stund medans philip gick ut. Ganska kosligt det med.

Nu ska jag sova. Funderar allvarligt på o skjuta ihop Emma o lojsens sängar o sova i de, istället för min 80 säng. Då blir det ju en stor 160 säng, visserligen med en hård kant i mitten, men lite får man väl stå ut med. Vi får se. Ligger ganska mycket grejer i deras sängar. Äh. Nu bara svamlar jag. Som så ofta förut. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0