Träning.

Jag var faktiskt duktig igår. Gick iväg o tränade helt själv. Visserligen 3 timmar senare, efter att jag ätit frukost, segat lite o fixat Majas julklapp. Den är bäst! Och jag är så nöjd att jag kom på det o att det löste sig.
Men men. Igår iaf. Blev att jag först gick 10 minuter på löpbandet, sen joggade 5, gick 5, joggade 10 o avslutade med att gå 10. Kände mig väldigt nöjd iaf. För så otränad som jag är så kändes det skönt att jag gjorde det själv och att jag faktiskt klarade mer än vad jag trodde :)
Hann dock inte städa så mycket mer än att torka av lite i badrummet, men eftersom ingen annan heller städade så gör det inte så mycket. De kom fram till att söndagar är vår nya städdag. Okej okej. Det blir nog bra det med. Alla är lediga o bakis o man får städa undan helgens fyllerier. Haha. Blir nog bra.

Dött på jobbet igår fram tills jag var själv. Då kom det massor med folk. Mellan 8 o 10 alltså. Så då stog jag mest bara i kassan o stressade. Lite sådär lagom. Tiden går iaf fort då.

Idag väckte Emma mig vid kvart över 8. Tidigt värre. Men det var bara att bita ihop o gå upp så att jag inte skulle få ångest senare. Blev en sväng till gymmet med henne, först spinning i 40 minuter o sen körde jag core i 15 minuter medans hon stack till jobbet. Börjar redan känna träningsverken komma. Härligt. Lite sådär lagom. Lär ju vara lagom stel ikväll eller imorgon. Men vill man vara fin får man lida pin. Eller något. Man blir ju iallafall piggare av att träna så. Jag ska inte klaga. Jag trivs.

Är ledig idag. Har jobbat 4 dagar i rad nu, o imorgon är det på det igen, fram till onsdag kväll. Torsdag går flyget vid 6 på morgonen. Blir härligt mycket sömn den 22-23 med tanke på att jag jobbar till 22 eller 23. Men det blir nog bra.
Ska snart ta o klä på mig något annat än mjukisbyxor o ta mig ner en runda på stan. Julklappar till mamma o pappa behövs införskaffas. Har ingen aning om vad dock, men det blir nog bra. Sen blir det kanske hem o sova en liten sväng? Hade varit skönt haha.
Ikväll ska jag laga mat, minst till mig o Emma. Förmodligen Louise med. Vitlöksbröd är redan bestämt att vi ska ha, luktade så gott när Richi gjorde vitlöksbröd o pommes i ugnen igår/inatt. Så det är ett som är säkert. Se om det bara blir sallad o en bit kött eller något kanske. Vi får se vad vi kan hitta på. Hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0