Helg i Stavanger.

Helg i Stavanger. En rolig helg.
Fredagen började med att jag var ledig. Skönt det, men blev inte allt för mycket gjort. Förutom ett litet träningspass med Louise på förmiddagen och sen en lång promenad på rullbandet med Emma på eftermiddagen. Hade inte ens träningsverk efteråt :) Skulle bakat bröd o lite annat, men blev bara en tur till skatteverket den dagen. Kvällen spenderades på Kino med Emma, Lojs o killarna. Blev Due date, och satans så rolig den var! Sen att hälften av allt man skrattade var åt killarna, eller ja. Patrik, gör ju inte så mycket. Men att skratta är bra så.

Lördagen var full med jobb. 11-18.30. Mycket folk med. Stängningen gick bra. Stängde så gott som själv, och det hade gått bra om det inte var för att Emma klantade till det för mig :P Men det löste sig.

Hem och börja göra sig iordning för förfest. Vid halv 10 åkte vi till Ida o förfestade lite mer. Fem skönsjungande svenskar, och två skrattande norskar. Blev fin sång till Magnus Uggla, Håkan Hellström och lite andra svenska artister.
När vi kommer hem för o lämna av jackorna eftersom vi bor så nära stan, möts vi av två mer eller mindre onyktra killar o börjar shotta lite. För vissa blev det lite för mycket redan här, Men alla fem lämnar iaf stället o går in mot stan. Jag Emma o Lojs möter upp de andra från förfesten och går in någonstans. Var trevligt. Sen fick Emma ta o gå hem o lägga sig. Louise följer henne o sen kommer tillbaka. Jag Lojs o Maren går vidare till CheckPoint. Mötte Ricki påvägen med. Men där var vi bara några minuter. Jag o luise ska sedan leta upp bra julpynt till vår gran som vi hade kommit överens om. Så då går vi med någon random kille hem. :) Blev en plastblomma och en påse Müsli. Typ. Haha fråga mig inte hur vi tänkte. Sedan smet vi därifrån och mötte upp Patrik i stan.
När vi sedan kommer hem ligger Richi i soffan o kollar på Inglorius bastards. Och Emma har på något sätt lyckats ta sig upp ur sängen och ut i soffan. Så vi drack lite oboy o satte oss för o kolla med. Eller. Louise somnade o blev nattad ex antal gånger innan hon lägger sig i soffan o sover jämte. Vid 5 halv 6 gick alla iaf o la sig. I sin egen eller någon annans säng.

Vid 9 vaknade alla så då blev det film. Sen fortsatte den dagen i det sega tempot. En liten runda ut o köpa godis. sen lite brödbak. Städ blev det också. Köket o vardagsrummet var kaos så vi Rensade igenom. Jag städade även mitt rum lite. Men allt gick i långsam takt om man säger så. Vid 10 gav jag upp o gick o la mig, efter en lååång dag. Idag är jag desto piggare. Funderar på o gå ut o gå en runda. Sen blir det jobb vid 3. Stängning helt själv idag :) Blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0