Home

Hemma igen efter kvällen. Ligger lagom full i sängen o ska sova. Önskar jag slapp sova ensam. Önskar att en viss kille var här.. Men men. Svårt att hålla sig ifrån telefonen, o ännnu svårare när man är lite full. Jag saknar ju. Sms, röst osv. Blev nästan en flaska vin o några shottar ikväll. Mer än vad jag tål. Haha. Nejdå. Huvuddelen var ju fortfarande vinet o då var det lufgnt. O jag är ju fortfarande vid medvetande o kan stava. typ. Bäst o försöka sova lite medans alkoholen dövar lite. Blev ju en del drömmar oom honom igår.

Dans party o fylla fick jag ikväll. En riktigt rolig kväll! Mat o förfest med spel o lekar hos fia, sen dans på två ställen i stan. Shakade loss med gamla vänner. Riktigt roligt!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0