Nyår

Diskuterade jul o nyår. Fram tills nu har jag sett fram emot att åka till Norge. Sett fram emot den grymt fina lägenheten, men främst att åka till mina vänner. Idag fick jag lite ångest. Blir till att fira jul hemma iallafall, men eftersom jag börjar på nytt jobb och att det är under julen de behöver personal så lär jag väl få åka tillbaka direkt efter helgen. Det som suger är att mina kompisar ska fira nyår hemma. Hemma i Halmstad. Så nyår kommer förmodligen att spenderas själv. Eller kanske att Lisa o Richi är där över nyår med. Men ändå..
Tänker tillbaka på förra årets nyår. Då var det nära att jag skulle sitta själv då med. Jag slapp det, oc fick en jätte rolig nyår. Tänker tillbaka o saknar. Jag hade riktigt kul, fast att jag inte kände dom så bra. Men jag trivdes. O njöt av sällskapet o att slippa sova själv. Vi får se hur detta nyåret blir, men just nu, ja då har jag ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0