Partaj

Lördag kväll. Snart Partaj. Väntar på att Sofisen ska komma o hämta mig. Längtar. Längtar efter folk, umgänge, fest o fylla. Döva sig lite. Var ett tag sen nu som vanligt.

Det värsta är att det finns så mycket minnen i allt. Jag är glad för minnen, men samtidigt gör sånt ont med. Normalt sett brukar jag fundera på vad för sorts drink han ska komma på idag, om det blir något gott eller mindre gott. Idag ska jag dricka min flaska vin som vi hittade i vinkällaren. Lät gott när jag läste på den. Inga drinkar för mig idag inte. Inte vad jag vet nu iaf.

Jag ska peppa upp mig. Jag kommer peppa upp mig. Jag är peppad.

Allt är ändå skumt o det fortsätter det nog vara ett tag till, men det är bara att ignorera.
Jag har lagt puzzel idag. Jag har puzzlat. Allt sattes ihop så fint, förutom den 1000 biten, den var spårlöst försvunnen. :( Tråkigt när man sätter ihop 999 bitar o sen saknas det en. Känns så meningslöst då. Men men. Blir till o slänga puzzlet iaf.

Skulle åkt in till stan på dagen tänkte jag. Handla i affärer o gå in på systemet, men vid halv 11 sa mamma att det var stängt idag. Jag håller inte koll. Det är tydligen röd dag. Så det fick bli kläder jag hade hemma o vinet då.

Idag skulle han varit här, om det inte berodde på mig förstås. Om jag inte hade tagit upp det, brytit upp det. Jag är glad att jag gjorde det. Man kan inte h kakan o äta den. Men samtidigt.. Jaja. Blev ju Sofias fest istället. Det kommer bli grymt. Hoppas jag. Kommer sakna Emma o Louise ikväll dock. Men bara typ 2 veckor kvar. Sen flyttar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0