Tyst

Tomt, tyst, ångest. Men det blir till det bättre. Men jag kommer sakna. Sakna något otroligt mycket.

Livet fortsätter. Har kört nya bilen idag. Tränat med Karlijn för Linda - det gick okej o det var skönt o tänka på annat. Katrin, Janne, Sam o Elvira har varit här ikväll. Det var trevligt. Inte träffat Elvira på flera år. Eller. I somras på hennes student. Men ja. Märks att vi vuxit upp. Blivit olika personer. Inte så mycket gemensamt. Tyvärr. Men så är det.

Nu är allt tyst. Tyst tyst tyst tyst tyst tyst tyst tyst tyst.
Får bli att döva med tvn. hur bra det nu går. Sen sova. Om det går o sova.. Fick iaf i mig lite kvällsmat, slapp fundera då. Även om det togs upp. Jag vill inte ta upp det. Jag orkar inte. O inte går det bara o säga att vi inte är tillsammans, för nej. Då säger de att det är ni visstde, det är bara ni som inte erkänner. Men nu är det inte så. Det är slut, det är över. Men de lär väl förstå ordentligt. inte idag. Jag vill inte prata om det. Men någon dag.

Tack för att du förgyllde mitt senaste år. Tyvärr hade jag inte dig som du hade mig.
Slut, tomt, gone.


Nu laddar vi för nya tag i Stavanger! Längtar till vår fina lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0