Norge Funderingar

Hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Vill skriva men finns inte så mycket o skriva. Huvudet står still idag. Såg att folk varit inne o läst, blir genast nyfiken. Fundersam. Vem kan det vara. Lär väl inte få reda på det kanske, men hade varit kul..

Iallafall. En vecka kvar tills jag flyttar. Eller ja. En vecka o 6 timmar tills morfar kör mig till flyget. Innan det blir det några timmars sömn efter att jag varit på idol med familjen i malmö. Ska bli mysigt.
Kommer nog att kännas konstigt att åka ner till skåne utan att träffa honom. Var längesen jag gjorde det. Eller ja, har varit många resor ner när jag träffat honom det senaste året, och kan ju inte påstå att vi brukar vara så flitiga på o hälsa på mormor o morfar, men ni fattar. Det ska nog gå bra iaf. Blir ju åtminstone inte tåget.

Blir kul o åka till Stavanger. flyget mot oslo går 06.40 från köpenhamn, o flyget från oslo går 09.40 till stavanger tror jag. Så framme vid 10.20. Skönt. Då kanske jag kan hinna fixa med personummer, skatte kort o vad det nu var jag skulle fixa så fort som möjligt. Hoppas bara Emma eller Lojs är lediga där på fredagen. Sen blir det se nya lägenheten o flytta in med. Jag louise o Emma ska alla tre dela rum nu. Fick reda på i förrgår att ytterligare två killar ska tydligen flytta in med oss också. Blir nog roligt. Rädd att det ska kännas trångt o att man inte får känna sig ifred, jag som är van vid o bo hemma o vara själv en hel del ändå. Men det löser sig nog. Är ju trots allt 135 m² vi ska dela på. Äh! Det fixar sig :D Blir skönt med mindre hyra. Men jag hoppas inte att det bara är ett kyl/frys skåp, sådär med halva kyl o halva frys. Jag menar, hur ska 7 pers kunna dela på det? Men det löser sig nog med. Lär ju bli handling varje dag annars. Haha. 

Imorgon blir det att städa lite först, sen till Synsam, hämta glasögon o göra någon linskoll, sen jobb. 15-21.15. Jippi!. Nja. Borde kolla i affärer, o shoppa det jag kommer på. Fan, kommer glömma massor. Men det löser sig, Det finns ju faktiskt affärer i Norge med.

Nä, nu ska jag sova. Sluta oroa mig.. Försöka sova kanske låter bättre. Brukar finnas en del o tänka på. Ett av mina orosmoment den senaste tiden har varit skor. Förstår ni, mig o skor? Går inte ihop liksom.. Men usch. En hel resväska kommer ju gå åt till bara skor!? Måste ju ha lite o variera med... Boots, Höga stövlar, högklackade låga skor, gympadojor (att ha vanligt, o ska jag då bara ha med mig mina fred perry tygskor eller ett par lite tjockare vanliga "gympadojor" att ha till tillexempel joggingbyxor osv), träningsskor och innertofflorna. Dessutom när jag frågade Louise om det var något speciellt jag skulle ha med mig så sa hon gummistövlar! Vafan. Fattar ni med skor jag kommer ha med mig!? Ah jag blir galen.

Så ska försöka sova nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0