.

Today i dont feel like doing anything! 
Bruno Mars har så mysiga låtar. Ligger o lyssnar på honom nu, riktig Mimmie-musik. Kosligt!

Men jag borde verkligen tvätta. och så ska jag laga någon mat. Vet dock inte vad.. hmm.. Ugnspannkaka kanske. Det hade varit ganska gott.
Kände verkligen inte för att gå o träna idag. Nu örjar jag få lite ångest. Ska inte få ångest för det. Men.

Fan. Det är ju självvalt. Jag är lat. Har haft massa vilodagar. Det har jag inte alls! Jo. När körde jag senast gym!? Spinning igår, gick hem från jobb i mådag, gick 1,5 timmar både lördag o söndag, gick i fredags hem ifrån jobb och kankse något mer,.. Vad gjorde jag i frdags!? Ah. Kommer inte ihåg. :S Jobbade till 2, gick hem. och jaa juste. Gick ut o gick med Richie o Ellan. Mycket prommisar blire! Haha. Nja. Gymmet får vänta lite till. Är som sagt stel o nästna träningsverk ifrån spinningen. Första gången jag har den känslan av spinning. Och imorgon är det torsdag, vilket innebär box. Så ja. Överlever nog utan träning idag.

Ångesten gnager i magen. Men jag skjuter undan den. Vill leva upp till orden Lisa sa till mig häromdagen. Tyvärr ser jag inte alltid att de stämmer. Men ja. Att jag skulle vara den som är hälsosammast här, som inte bryr sig. Äter det jag vill. tränar o så när jag vill. Som är chillast med vikthets o dåligheter här. Javisst kan det väl stämma ibland. Men det är mest för att jag har dålig karaktär. åt fel håll. Jag kan lätt hetsäta. Eller äta fast jag inte borde. Sen har man ångest över det istället. Och visst jag är inte tjockast i världshistorien kanske. Men man kan ha ångest iaf. Sen är jag väl nyttig på det viset att jag samtidigt inte slutar äta helt, utan äter det jag vill, när jag vill. Båed positivt o negativt. Äh. blev lite rörigt här nu.  Om jag hade blivit lite nyttigare så hade det inte gjort något. Och ja, jag är väl den som minst bryr sig här verkar det som ibland. Men klart jag bryr mig. Men jag håller det för mig själv, och nej. det blir ingen stor hets, jag tycker om mat o godsaker för mycket för att kunna ge upp en massa mat.  Och vi behöver lite av varje, det är jag övertygad om! weell well. Nu ska jag sluta babbla strunt.

Ska fundera på maten som sagt. Soppa eller fläskpannkaka. hmm.. Var ju sugen på något med potatis. Potatismos. Fiskgratäng. typ. Men njaa.. nej. nu är det bestämt, Ugns/Fläskpannkaka it is.

Och ahhhh! Idag ska vi maila om våra biljetter, så nu är början/alla stora flyg bokade o köpta. AAHHH! Vi ska verkligen göra detta. Hejdå Norge o Sverige, Hej USA o Asien! Woho!

Nu ska jag gå o kolla vad jag har hemma/handla/börja laga mat.
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0