Kallt

Idag är det kallt. Sitter med en filt i lägenheten. Fast iofs så är nog inte elementen på så mycket, kan vara därför det är kallt.
Fint väder är det iaf, som resten av dagarna har varit. Var bara igår morse som det snöade lite grann. Men inte ens så mycket så att det la sig. Men det gör inget, vi har ju vitt på en hel del ställen ändå :)

Ska strax gå till bussen och åka till jobbet. Idag får den verkligen inte missas eller vara sen eller något annat, Emma sa att AnneBeth kommer redan vid halv 10. Det är då jag börjar. Men inte vill jag ta bussen som går tidigare heller. Jag börjar ju inte förrens halv 10 och tar jag tidig buss så kommer jag dit redan 10 över. Njae. Så roligt är det inte där. Så mycket finns inte o göra, utom att städa golv. Haha.

Igår körde vi spinning. var nog ett av de bästa spinningpassen för oss alla tre. Jäklar vad jag körde ut mina ben. Första gången jag verkligen känner mig mör o seg o stel i benen dagen efter ett spinningpass. Skoj!

Imorgon blir det box, men idag vet jag inte vad jag ska köra. Får se. Lojsen ville köra på gymmet så blir kanske det. Men jag måste tvätta med. Aja.
Nu ska jag borsta tänderna o plocka ihop mig, sen är det jobb på Name It 09.30-16.00 Woho!

Kommentarer
Postat av: emma

ja golven behövs verkligen städas :P hahha det är bara du och jag som är för chill för att bry oss! LIIIKE IT! och du, du är bäst och perfekt, önskar att jag var som dig snygging, det är inte kul att alltid behöva tänka på allt! var nöjd för du är du! en sak till, NYC HERE WEEE COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-24 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0