Lägenheten

Sitter hemma i lägenheten. När gör jag inte det förresten? :)
Lyssnar på Melissa Horn o myser. Lisa ligger i soffan jämte o mår dåligt. Men jag, jag mår bra.
Livet här flyter på. Jobb 5-6 dagar i veckan, beroende på om det är jobbhelg eller inte. Jobb 6-7 timmar per dag. Ibland är det segt, ibland går tiden fort. Det beror lite på om det är något folk eller inte. Och om det är mycket nya varor eller man ska bygga om eller så. Jobbade kväll igår, datorn kraschade 2 minuter innan stängning. Fick inte upp kassalådan eller ut några kvitton, men att betala gick, med kort alltså. Efter mycket om o men fick jag tag i Maren. Fick ringa IT o lyckades tillslut lösa det. Kom inte iväg från jobbet förrens en halvtimma efter att jag skulle slutat, men men.
Börjar vid 12 idag. Så ska strax göra mig iordning o ta bussen om en timma. Det regnar idag, så tänkte inte gå dit som jag annars hade funderingar på o göra. Har bllivit halvt träningsnarkoman. Nej, riktigt så farligt är det inte, Men mycket träning har det blivit på sistonde. Senaste 1,5 veckans schema: Tisdag, spinning 55 min. Onsdag, Styrka 1,5 h, promenad från jobb 30 min. Torsdag, Cardio combat 1h. Fredag, Styrka 1,5 h, promenad 30 min. Lördag, promenad 30 min * 2. Söndag, Styrka 1 h 45 min, promenad 45 min. Måndag, sprang hem från jobb 25 min i ösregn/snö. Tisdag, spinning 55 min. Onsdag, Styrka 1 h, promenad 30 min.
Idag blir det Cardio combat igen. Sjukt kul men stört jobbigt. Träningsverken är ett faktum!
Insåg att det blivit mycket styrka nu det sista, det märks på mig, jag orkar mer o mer för varje gång, men anledningen att det blivit det är att Emma o Lojs är skadade hela tiden så de kan inte köra så mycket annat än styrka. Men men. Det är ju träning så.

Det nya i familjen Östervåg är nyttigheter. No more pannkaksfrukost o godiskvällar. Nu är det LCHF som gäller. Helt stört. Jag o Louise har inte börjat ännu. Emma Philip o Patrik kör stenhårt. Dock flyttade visserligen Passe hem i måndags, men ändå. Jag o Louise ska försöka på oss det i helgen förmodligen. Problemet för mig är att man inte får äta kolhydrater. Jag kommer få kämpa. Som Emma sa: Du kommer inte ha problem att äta det du får äta, utan att inte äta det du inte får äta. Det stämmer så himla bra. Jag älskar ju bröd, yoghurt, potatis, osv. Jag vill ju alltid ha något till. Ett knäckebröd, en macka, potatis, ris, pasta. Något till den övriga maten. Så vi får se. Och frukost. Hur ska jag överleva. Älskar att äta macka o yoghurt med lite müsli o frukt. Får ju inte ens äta frukt nu. Vi får se. Ska försöka köra stenhårt några veckor iaf. Sen lär jag inte fortsätta om deet inte går superbra. Vi får se.

Här är tomt på kvällarna nu. Lisa jobbar, Richi tränar eller ligger i sitt rum, Philip är hos sin nya tjej typ eller går o lägger sig, Patrik har flyttat hem. Jag Louise o Emma är de enda som stter i vardagsrummet o är uppe. Känns nästan som om det bara är vi som bor här ibland. Haha. Men det är okej det med.
Vi håller dessutom på o planerar roliga saker. Framtiden. Ahh. Blir helt sprallig o nervös och IIIHHH när jag tänker på det. Villl bara ha det bokat o klart! Sjukt kul kommer det o bli.
Men men. Nu måste jag springa o göra mig iordning. Jobbet väntar och sen, Cardio Combat! Kör, bara kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0