Stavanger

Älskar Stavanger. Så sjukt vacker stad. Kom ut från jobbet vid 4, och det var strålande sol. Kunde inte låta bli o åka hem och gå ut o gå en runda på bron med kameran. Dock gick solen ner när jag väl kom ut, men lite bilder blev det.

Utsikt från vardagsrummet, tagen för några dagar sen

Bron

På bron


Rakt över här någonstans bor vi :)


Så. Det får räcka. Sjukt vad jag trivs här, men svårt att inte göra när det är så vackert här. :)

Förövrigt så har vi kollat film ikväll. Shawshank Redemtion, Grymt bra var den. Har ätit mitt sista godis, och mina sista kolhydrater till den på ett tag. Nu går vi in på LCHF från o med imorgon. AHhh! Hur ska det gå. hur ska jag klara?! Inget bröd, ingen yoghurt, ingenting! Hjälp. Men men. Nyttigt är det, o ska klara ett tag iaf. Sen får jag se hur länge jag fortsätter, men äh. vi får se helt enkelt!

Borde nog sova nu. Klockan blev mycket. Har en tendens till att kunna sitta uppe länge utan några problem, men nu kom jag in i ett tröttstadie igen, så lika bra o passa på o sova då. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0