Tonights gonna be a good night

Whaa! Redan lördag igen. Mys.
Är ledig idag med, Eller ja, har varit. Det hade blivit krångel med löningstjoxalamox så jag fick fria helger nu ett litet tag. Helt okej för min del! :D
Igårkväll bestämde vi oss för att sluta med lchf . Sjukt jobbigt var det. och så inte värt det! Hehhe. I tisdags körde vi iofs undantagskväll, Richie fyllde år. Helt sjukt vilket frosseri det slutade med :P Åt tapas och taco till huvudrätt, så lite bröd redan då. Sen åt vi första efterrätten. Ett helt äpple, först stekt i smör, o sen rullat i kanel, socker och mandel o in i ugnen. Glass till det. Mums. Sen blev det en stooor bit god tårta. Tre lagers, med chokladmousse, jordgubbslager o vaniljkräm. Mums mums. Men men. sjukt sockerhöga var vi då.

Iaf. Helg. Igår kom jag hem från jobbet vid 3. Gick hem i strålande sol. Sen gick jag, Richie o Ellan ut o gick en runda, sen fika på stan. Eller ja, kaffe. Mys. Sen lagades det mat, sallad o lax, och sen spelade vi tvspel, pratade o tittade på film. Åt en lchf chokladtårta med grädde o hallon med. Helt okej för o inte ha socker oså i sig.

Idag vaknade jag vid halv 10. gick upp o ner o handlade bröd (Jag är nöjd igen!) o sen åt jag en fralla medans jag väntade på de amerikanska pannkakorna som Richie höll på o steka. Så blev några sånna, med glass, hallon, jordgubbssylt, banan o kiwi! goottt!
Innan den värsta matkoman kom gick jag o louise ut o gick 8 km rundan runt hundvåg. Efter det har vi ätit macka, dansat i vardagsrummet, varit på vinmonopolet, gått en runda på stan o sen en fika med varm choklad. Myyys.

Nu borde jag gå o fixa mig iordning. Blir först att vi ska ut o äta, Jag Louise, Emma, Lisa, Ellan o Richie. Sen blir det hem o förfesta lite innan utgååång. Idag kör vi all in! wiiiee! Älskaratt vi bor mitt i stan så man kan svänga inom o förfesta lite emellan! kommer väl hit lite folk på förfest förmodligen med, sen möter vi upp några i stan om inte de med kommer hit. Låter awsome!
Ha en awsome kväll, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0