Cause baby you´re a firework

Handboll. Ligger o tittar på det just nu. Sverige leder stort. Det rä ju alltid bra :)
Helg är det. Myshelg på hög nivå. Igår tog vi det lugnt. vid 10 tröttnade alla på att ta det lugnt. Tittade klart på SUnes sommar och sen gick vi ut o gick vår runda. 1,5 timmar senare var vi hemma, lagom trötta o vindpinade. Vaknade vid 10 idag. Hade bokat in 3 träningspass idag. Ehehe. Blev inget av dom. Eller. Vi avbokade visserligen dom inatt. Så vi vaknade upp vid 10, gick o handlade frukt o frallor. Gjorde fruktsallad o åt en lång o härlig frukost. Sen har jag EMma Patrik o Pjhilip varit ute en runda på stan, o sen följde jag o Emma med dom o tränade på Sats. Ingen höjdare där inte, Tacka vet jag Elixia. Lite kvällsmat o handboll har det varit nu. Ligger o gottar oss i varsin soffa. Senare blir det förhoppningsvis lite discobowling o en typ nykter utgång. Äh. Kankse lite dricka. Jag vill det. Känns bättre om jag skulle göra något halvdumt om man kan skylla på något. Haha. Vi får väl se. :)

Har iaf varit på väldigt bra humör idag. Skönt. Bättre än igår. Men det finns ju anledningar till allt. Hehe. Skratta högt skulle jag lätt kunna få för mig att göra nu. sånt humör är jag på. Gillat. Hihihi. Nähä. Fick precis några godisbitar i mig som killarna kom med. Gott gottt. Snart lite smink o iordninggörande kankse. KLädproblem som vanligt men det löser sig. Det gör det alltid :D
Koslig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0