Kvävs.

Det är frustrerande att inte kunna skriva vad man vill. Att ha känslan av att inte kunna publicera det man egentligen vill. Att inte kunna publicera sina hemliga tankars texter och att folk som inte borde läsa kankse läser.
Jag vill skriva så mycket. Måste få skriva av mig ibland. Måste få låta mina ord komma ut. Det har jag förklarat förr. Allt bubblar under ytan tills jag slutligen måste spruta ur mig en lång radda av ord här. Har skrivit ganska flitigt under ett tag. Fått ur mig lite frustrationer och känslor här som jag inte kunnat få ut någon annanstans.
Jag kan inte skriva vad jag vill här längre. Inte på mitt andra ställe heller. Alltså börjar jag sakta men säker kvävas.

Fariahn skrev ett väldigt bra inlägg om detta häromdagen. Och att läsa kommentarerna var som att sätta ord på mina tankar. http://fariahn.wordpress.com/2011/01/07/om-krympande-rum/#comments.

Idag mår jag inte bra. Ångest, förvirring, idioti o annat jäkelskap. Tankarna är inte snälla mot mig.
Jag måste dock försöka ignorera. INTE skriva ut det. Vi får se hur det går.
Om det löser sig. Eller vad det kommer bli för drama här. woho. not.

Älskar vädret. Beter sig ungefär som allt innuti mig. Regn o Blåst. Jag vill bara ställa mig o titta på det. Ännu bättre, gå ut i det. Men nej. Här sitter jag, med en klump i hals o mage. Alla andra sover. Nästan.
Well well. Sluta skriva var det. Det är svårt. Går nästan inte. Måste. Sluta. Skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0