Min ventilation

Ibland måste jag bara få skriva av mig. Utan att någon tolkar o funderar över vad jag skriver. Jag skriver det jag känner. Känner det jag vill känna. Ibland är det bra, ibland mindre bra. Men att skriva av sig är som att andas för mig. Att lätta trycket lite. Det kan vara hur bra som helst med mig men jag kan ändå behöva skriva om mina tankar och funderingar, vilka inte alltid är bra. Jag ventilerar här. Det blir mycket klagomål o ångest. Det är så det är. Annars hade jag aldrig klarat av o må bra i verkliga livet, att stänga inne eller ute de dåliga sidorna.
Är helt död efter träningarna de senaste dagarna. Har grym träningsverk i vader, lår o rumpa. Lär ha ännu värre imorgon, fast då i hela kroppen. I förrgår körde jag o Lojs spinning, gick dåligt, då jag inte lyckades ta ut mig. Var fortfarande relativt pigg i kroppen, men segade ihop totalt på kvällen. Halvdåligt humör o lite jobbiga saker. Men men. Igår körde jag o Emma först step/styrka o sen styrka/core. Det är därifrån den härliga träningsverken har kommit. Ganska kul, men jobbigt var det. Men ändå var jag duktig o gick hem från jobbet efteråt. Ganska lagom promenad att få igång kroppen lite på. Idag körde vi först shape i 30 minuter o sen cardio combat i 1 timma. Woho. Kände redan på shapen att jag var lite trött, o träningsverken var ju lagom härlig att känna när man skulle göra alla övningar. Men men. Cardio Combaten gick ganska bra. Dock kände jag att jag inte var lika pigg i kroppen som förra veckan, armarna segade till lite på boxslagen vilket louise också märkte. Men eftersom vi kör så snabbt och hårt så får vi alltid göra extra arbete dessutom. Ah. Jobbigt värre. 300 knäböj, 120 upphopp, säker en 1000 boxslag minst, (tror snarare på 1500) och 5*3 spurtar lär jag vara lagom trött imorgon. Men roligt värre är det. Mitt favvopass som det ä nu, men så har jag ju inte kört så mycket ännu. Imorgon blir det vilodag. Eller. Jag Emma o Philip har en ny fredagsvana. Att gå till bron, över tre broar, gå runt ön, och sen tillbaka. Tar ca 1 timma o 20 minuter i rask takt. Nyttigt o härligt. Haha.
Först blir det jobb imorgon. Sen är det helg! Familjemiddag på söndag, Min o Emmas tur. Mys mys. Älskar livet här. Även om jag hade kunnat vara utan lite av dramat. Det gör det hela lite jobbigare. Fan! Inte tänka var det. Fast detta är ju min ventil. Så tänka är det väl. Men jag ska inte skriva ut nnågot här. Inte ikväll. Inte så länge jag inte känner att detta är min plats. Min ventilation.
Men ah. Hoppas hoppas hoppas. Jag vill. faktiskt. Just nu. Men sen om man borde, det är frågan. Och vad är det jag vill? Jag vet inte riktigt själv. Allt eller bara en viss del? Ligger jag före eller efter? Konkurrans eller inte? Mer drama eller inte? Svårläst, JA! Förvirring, JA!
Hur ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0