Snurrande tankar när man borde sova.

Svårt o sova när tankarna snurrar i huvudet. Fan. Varförr gjorde jag så? Varför är det som det är? Borde verkligen inte må dåligt, eller så borde jag det egentligen. Att man inte är smartare än vad man är. Störigt värre. Men shit säger jag bara. Jag vet så mycket bättre egentligen. Men lite full o glad så tänker man inte. Gjort är gjort. Och nu får jag tränga undan det här. Inse att inget händer mer. Inse att det är som det är. Inse att jag kan göra en annan människa glad av att hålla mig undan. Inse att allt är en lek. Inse en massa saker. En massa saker jag vet om. En massa saker jag inte vill inse. En massa saker jag vill ska hända. Men men. Life is life. Nananana. Life is life.
Det är ju som sagt bara o vänta o se. Jag kan inte göra så mycket åt det. Och jag vet att jag snart inte kommer bry mig. Jag är ju jag. Och det är ändå inte rätt tid. Inte rätt tid alls. Jag vet om det med. Men men. Nu ska jag återigen gå o sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0