Resa

För exakt ett år sedan var jag på cypern. Både en bra o mindre bra resa.
För ett år sedan tappade jag min mobil i havet. RIP på den. 1 år har jag levt med gamla slitna dåliga telefoner. häääärligt. Men inte värt o lägga pengar på någon ny innan nästa resa.
Cypern. Varmt och härligt. Men vad är väl det mot ett molnigt regnigt Stavanger? Har nog aldrig varit såhär blek i mitten på sommaren.
Finns mycket jag hade kunnat skriva om den semestern på cypern. Var både en bra o dålig semester. Blev sviken på flera sätt och vart nästan färdig med hela alltet när jag satt i bilen påväg hem från flygplatsen. Idag kan jag nästan ångra att jag inte blev färdig till det förrns ett halvår senare, men samtidigt går sånt inte ångra riktigt. Galet kul hade vi iallafall. och grymt skönt o ligga o sola på stranden. Fick umgås med härliga människor. Trots att jag knappt kände dom sen innan så hade, åtminstone jag, riktigt kul. Fotografier och kortspelsfrågor kan dock göra en besviken, men i det stora hela var det en grym semester. Saknade Ayia Napa och att min nya mobil blev förstörd var väl inte heller det som gjorde det till en bra resa. 
SNart åker vi. Jag och mina favoriter. En månad i USA innnan flyget går till vietnam. Sen får vi se vart vi hamnar. Helt galet. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0