Nejnejnejnej!

Jag vill inte. Hon får inte. Det får inte vara slut. Kommer vara så tomt o komma hem om inte hon finns där. Varför måste hundar bli gamla? Och jag vet, hon är onormalt gammal. Men jag vill inte vara här. Jag vill vara hemma. Krama henne. Vara med henne sista dagarna. Förhoppningsvis överlever hon detta med. men jag vågar inte hoppas på det. Igår hade hon varit riktigt låg. Inte velat gå utanför dörren, gått in i saker o varit allmänt virrig. Velat stanna på mitt rum o inte vara ute alls. Idag var hon visserligen piggare, lite klarare, men fortfarande. Ser hon inget? Har hon tillslut fått en propp? Hon hittar ju fortfarande in till trappan fån trädgården, men är det bara tur? Usch. Flisan <3. Jag vet att deta varit påväg så länge, men jag vill bara vara där. Min fina fina hund. Jag älskar dig.

Just nu håller jag bara tummarna för att de inte ska behöva köra till veterinären med henne, samtidigt som jag vill att de ska göra det om hon lider, såklart. Men önskar jag bara kunne åka hem o klappa henne en sista gång. Sova i mitt rum så hon slipper sova ensam o bara... vara där antar jag. USCH! Jag vill inte.. Älskade Flisan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0