Fotbollskamp

Tro det eller ej, men idag har jag varit på fotbollsmatch för första gången på väääldigt många år. Var ju tillomed roligare än vad jag kommer ihåg. Kan ha varit för att vi satt bra, Hade en stor hejjaklack precis bakom oss, Jag var där med härliga personer,  det var sol och Viking vann med 3-0! Terje lyckades alltså visa upp Vikingstadion från sin bästa sida och med Terjes Vikinghalsduk runt halsen kom man ju in i riktig stämning! Tror nog att både jag o Jens utan tvekan skulle kunna göra det igen alltså! :)
 
Annars då. Jobb jobb. Nu på Stokkabarnehage. Jobbar på skogsgjengen som är en avdelning för 2-6 år som är ute på tur 3 dagar i veckan. Har jobbat nu 1,5 vecka o trivs väldigt bra än sålänge. Har dock inte varit så mycket barn ännu, men de kommer väl imorgon :) Har så gott som bara söta barn, åtminstone än så länge. Ibland blir det lite segt att sitta ute med de på eftermiddagen när de leker för sig själva o man bara väntar på att tiden ska gå, men det är inte bara jag som tycker och de säger att det blir bättre så jag litar på dom. På fredag är det första löningspils och både jag o Lojs ska gå. Hon jobbar med på Stokka barnehage, fast  på ett annat ställe typ.
 
Jobbar iofs fortfarande kvar på Egon, inte kan jag lämna dom helt. Har/ska jobba varje lördag denna månaden, och så två av fredagarna. Är så kluven till det, för är väldigt gott o ha helgen fri, men samtidigt vill jag ju inte förlora kontakten med Egonmänniskorna. Men vi får se hur länge jag orkar jobba så här :) Är iaf skönt o ha söndagarna fri, även om helgen går väldigt fort :) Nehej., Får väl ta och sova lite kanske. Börjar klockan 9 imorgonbitti, och eftersom jag inte har fixat cykel ännu så blir det att gå hemmifrån halv 9.. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0