Struntprat..

Sitter i sängen mitt i mörkret. Är själv i Stavanger nu. Eller alltså. Louise har åkt till Halmstad. Gissa om jag är avundsjuk. Tänk om jag hade fått vara hemma nu. krama alla hemma, både hundar o resten av familjen. Ut o rida o bara ha en mysig helg. Men nej, inte kan man åka hem så mycket. Kostar ju massor så får stanna. Nu fick jag iofs lön från name it idag. Semesterersättning på 15000 så tack för den. Var välbehövligt. hade ju nästan kunnat åkt hem en sväng iaf :) Speciellt eftersom det just nu inte ser ut som att det blir något jobb i helgen heller. inte jobbat sen i söndags. Men så är det. Förhoppningsvis får jag mer i april.

Borde sova för längesen. Är rätt trött med, så ska strax stänga ner datorn. Men ville kladda lite här först.

Imorgon är här middag igen. trerätters tillochmed. Tryggves vän Jorun skulle "impa" på sin syster o hennes man så det blir nog trevligt. Synd jag inte har louise med mig bara. Lär bli vin o hela köret med. Snälla är dom. Så mycket mat som vi fått sen vi flyttade in, o så dyr mat. Nästan jobbigt. Men nästa vecka får vi iaf ett rum på övervåningen så då blir det inte en massa middagar o gäster som springer här för jämnan. Åtminstone inte som vi märker av. Hoppas bara de inte är alltför jobbiga de andra som bor där uppe, vi är ju ganska bortskämda här med stort kök(iofs samma kök där uppe), gigantiskt badrum med jaccuzzi o dusch, och en projektor till tv. Men så är det.

Är myssugen så innihelvete också. Slippa sova själv varenda natt. Har ju Lojsen här för det mesta, men hon har sin säng o jag min madrass. Hade inte varit fel att bara få gosa med någon. Men men. Så är singellivet väl. Får väl göra något åt det...

NU ska jag sluta babbla strunt igen, o sova istället. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0